نورالهدی

فایل های صوتی شب ششم محرم الحرام 1394 - 1437

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

فایل های صوتی شب ششم محرم الحرام 1394 - 1437
اجرا شده در هیئت جواد الائمه (علیه السلام) کمیجان

🔻بخش اول : (روضه/کربلایی مصطفی چهرقانی) :
"من قاسمم، من یادگار مجتبی ام، منم که از سلالۀ شیر خدام"


🔻بخش دوم : (زمینه/کربلایی مصطفی چهرقانی) :
"منو این همه غم ارباب ارباب - ببرم به حرم ارباب ارباب"


🔻بخش سوم : (واحد سنگین/کربلایی مرتضی کمیجانی)
"دگر اینک نوبت من شد - قبولم کن ای عمو جانم"


🔻بخش چهارم : (واحد/کربلایی مرتضی کمیجانی)
"تازه داماد عسل از سخنت می ریزد - هیبت از نحوۀ این پا شدنت می ریزد"


🔻بخش پنجم : (شور/کربلایی مرتضی کمیجانی)
"من از قبیلۀ عشقم، جنون جنون کار من است"


🔻بخش ششم : (شور و تک/مداح نوجوان عباس عیسی آبادی)
"در راه تو شهادت است، أحلی من العسل"


🔻بخش هفتم : (دم پایانی/کربلایی مرتضی کمیجانی)
"در جان ما هر دم، غوغای عاشوراست"


۹۴/۰۷/۲۸
هیئت جوادالائمه (ع) شهرستان کمیجان

نظرات  (۲)

سلام. خیلی عالی بود 
سلام
عالی و سریع
انشاالله همتون شهید راه اسلام بشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی