نورالهدی

فایل های صوتی و متن اشعار شب چهارم محرم الحرام 1395 - 1438
اجرا شده در هیئت جواد الائمه (علیه السلام) کمیجان

 

 

🔻بخش اول: (مناجات و روضه/کربلایی حامد نبی ئی):
"عمری است پای داغ شما گریه میکنیم"

دریافت
 

🔻بخش دوم: (زمینه/برادر محمدامین کمیجانی):
"آسمون کربلا حال غریبی داره"

دریافت
 

🔻بخش سوم: (واحد سنگین/برادر محمدامین کمیجانی):
"هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله"

دریافت
 

🔻بخش چهارم: (واحد تند/برادر محمدامین کمیجانی):
"تا ابد دم زدن از نام شما را عشق است"

دریافت
 

🔻بخش پنجم: (شور/کربلایی محمدرضا عربی و کربلایی احسان خسروبیگی):
"نوکر خوبی نبودم خودمم میدونم آقا"

دریافت
 

🔻بخش ششم: (شور/کربلایی احسان خسروبیگی):
"علوی میمیرم، مرتضوی میمیرم، انتقام حرم زینبو من میگیرم"

دریافت
 

🔻بخش هفتم: (دم پایانی/کربلایی محمدرضا عربی و کربلایی احسان خسروبیگی):
"بازم این روضه ها بوی حرم میده"

دریافت
 
 

دریافت متن دم پایانی Word  PDF

 

.................................

متن اشعار اجرا شده در شب چهارم محرم الحرام 1395 - 1438
 

🔻بخش اول: (مناجات و روضه/کربلایی حامد نبی ئی):

عمریست پای داغ شما گریه می کنیم
 با داغ های کرببلا گریه می کنیم
هر شب میان محفل تان حلقه می زنیم
یا سینه می زنیم و یا گریه می کنیم
یک شب نمی شود که در این بزم بنگری
ما هم کنار صاحب عزا گریه می کنیم
هرجا که ذکر نام شما هست،کربلاست
فرقی نمی کند که کجا گریه می کنیم
با عِطر یاس روضه ی تان گرم می شود
با زخم های علقمه تا گریه می کنیم
با گریه های مادرمان شیر خورده ایم
 تا گریه کرد دید که ما گریه می کنیم
آمد محرم و دل ما زار زینب است
آمد محرم و همه جا گریه می کنیم


ملجاء اهل حرم تا ظهر اگر عباس بود
 شب نگهبان در کنار نهر علقم زینب است
مدعی دیگر مزن بیهوده لاف عاشقی
این حسین تنها یک عاشق دارد آن هم زینب است

 

دوباره در دل من خیمه عزا نزنید
نمک به زخم من و زخم خیمه ها نزنید
شکسته  تر زمن پیر دیگر اینجا نیست
مرا زمین زده است اکبرم شما نزنید
برای آنکه نمیرد کنارتان زینب
برای بردنتان جز مرا صدا نزنید
میان این همه لشکر کنار این همه تیغ
چگونه باز بگویم که دست و پا نزنید
خدا کند که بگوید کسی به قاتلتان
فقط نه اینکه دو بی کس دو تشنه را نزنید
اگر که در برابر چشمان مادری دل خون
 سر دو تازه جوان را به نیزه ها نزنید

 

..............................................
🔻بخش چهارم: (واحد تند/برادر محمدامین کمیجانی):
 
تا ابد دم زدن از نام شما را عشق است
در دل غمزدگان شور ولا را عشق است
کعبه میگفت به عالم به نوای مستی
تا قیامت به خدا کرب و بلا را عشق است
علقمه موج زد و گفت به آوای جلی
بین خوبان جهان شاه وفا را عشق است
خون جاری ز سر زینب کبری می گفت
عشق بازان فلک خون خدا را عشق است
مریم و آسیه و هاجر و ساره گفتند
زینب فاطمه بانوی حیا را عشق است
گریه و هروله و سینه زدن دین من است
دین ما، مستی و بی مستی مارا عشق است
در ره عشق حسین بن علی درد دواست
چه غم از موج بلا ، درد و بلا را عشق است
 
..............................................
🔻بخش پنجم: (شور/کربلایی محمدرضا عربی و کربلایی احسان خسروبیگی):

نوکر خوبی نبودم
خودمم میدونم آقا
ولی من هرچی که باشم
پای تو می مونم آقا
دم غروب می گیره دلم
نگو حرم که میره دلم
همه رفیقام رفتن
من موندم و آه
به جون هرچی مرده قسم
اگه به کربلا برسم
براتو می میرم تنها با یه نگاه

می بینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز
می بینی آقا چقدر حرم ندیده مونده هنوز
می بینی آقا ، می بینی آقا

🔹🔹🔹

شنیدم شبای جمعه
حرمت داره چه حالی
مادرت میرسه از راه
دوباره جای ما خالی
اگه بشم مسافر تو
یه شب جمعه زائر تو
دیگه دلم آرومه آرومه آقا
یه دل سیر نگات کنم و
تو حرمت صدات کنم و
دیگه نمی خوام چیزی از تو به خدا

می ترسم آقا دم آخری نیای بالا سرم و
می ترسم آقا بمیرم نبینم آخرش حرمو
می ترسم آقا ، می ترسم آقا

🔹🔹🔹

به خدا غم یه دنیا
می شینه میون سینه م
هر دفعه یه جایی عکسِ
حرم تو رو می بینم
دیگه رسیدم آخر خط
حالا برام تو موندی فقط
آخه نمی تونم از تو دل بکنم
منم و آرزوی حرم
کجا رو دارم آخه برم
چی میشه پایین پات سینه بزنم

می شناسی منو ، همونم که دم زدم به تو همیشه
می شناسی منو ، آخه من حرم برم مگه چی میشه
می شناسی منو ، می شناسی منو

می بینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز
می بینی آقا چقدر حرم ندیده مونده هنوز
می بینی آقا ، می بینی آقا

 

..............................................

🔻بخش ششم: (شور/کربلایی احسان خسروبیگی):

 

علوی می میرم مرتضوی می میرم

انتقام حرم زینب و من می گیرم

من که پای عشق تو سینه زن و مجنونم

هرکی دشمنت باشه گردنشو می شکونم

حسنی غیرتمو حسینی آئینم من

پای ناموس حسین شارگمو میدم من

یازینب یازینب

..............................................

🔻بخش هفتم: (دم پایانی/کربلایی محمدرضا عربی و کربلایی احسان خسروبیگی):

 

بازم این روضه ها بوی حرم میده

شمیمش تا حرم بال و پرم میده
پای بیرقات      از غم چشمام      دریا میشه
با آه زهرا      تو این روضه ها      غوغا میشه
اربام دلگیرم      با نفسم درگیرم
کاشکی مثل حر من      رو پاهات بمیرم
هَل مِن مُعِینو تا من شنیدم
جام بلاتو من سر کشیدم
حسین آقام آقام آقام

🔹🔹🔹
پلاک و چفیه و سربند کجا مونده
دلم تو سنگرای جبهه جا مونده
با تیر و ترکش      پای لاله شد      از بند آزاد
می گوید فکه      مجنون و کارون      عشق خون میخواد
سوسوی فانوسا      پرواز ققنوسا
می آید از اروند      هوهوی غواصا
یادم نمیره شور حلبچه
داغ هویزه یاد شلمچه
حسین آقام آقام آقام

🔹🔹🔹
به پیمان غدیر تو وفادارم
برای این علمدارت علمدارم
گوش به فرمانش      هر کجا باشم      آماده ام
با ذکر هیهات      من الذله      آزاده ام
با چشم بصیرت      تا روز شهادت
می مونم همیشه      در خط ولایت
بهر شهادت در التهابم
من سینه چاک این انقلابم
حسین آقام آقام آقام

🔹🔹🔹
بیا ای یوسف گمگشته ی زهرا
شکسته از فراق تو همه دل ها
هر صبح جمعه      بین ندبه ها      من می بارم
تا شاید روزی      سر روی پای      تو بزارم
وارث پیغمبر      منتقم مادر
دل تنگه برا تو      ذوالفقار حیدر
دستم بگیر تا من رو سفیدشم
صبح ظهورت پیشت شهیدشم
آقا بیا عزیز فاطمه

 

 

۹۵/۰۷/۱۶
هیئت جوادالائمه (ع) شهرستان کمیجان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی