نورالهدی

فایل های صوتی و متن اشعار شب پنجم محرم الحرام 1395 - 1438
اجرا شده در هیئت جواد الائمه (علیه السلام) کمیجان


 

🔻بخش اول: (روضه/کربلایی محمدرضا عربی):
"لحظه ی آخره، عمو داره میره، عمه یه کاری کن، منو نمیبره"

دریافت(دانلود)


🔻بخش دوم: (زمینه/برادر محمدامین کمیجانی):
"ای بنی هاشم کشته شد قاسم"

🔻بخش سوم: (واحد سنگین/برادر محمدامین کمیجانی):
"واسه من سینه زنی عبادته، روضه اومدن برام سعادته"

دریافت(دانلود)
 

🔻بخش چهارم: (واحد تند/برادر محمدامین کمیجانی):
"در سینه ام ولای شما موج می زند، شوق حریم کرب و بلا موج می زند"

دریافت(دانلود)
 

🔻بخش پنجم: (شور/کربلایی محمدرضا عربی):
"دوباره عزادارت هستم، ممنونم از این آهی که دادی"

دریافت(دانلود)
 
 

دریافت متن دم پایانی Word  PDF

 

.................................

متن اشعار اجرا شده در شب پنجم محرم الحرام 1395 - 1438

 

🔻بخش اول: (روضه/کربلایی محمدرضا عربی):
 

لحظه ی آخره، عمو داره میره

عمه یه کاری کن، منو نمی بره

کجا می خوای بری

چرا منو نمی بری

عمو، این دَم آخری

منو به عمه می سپری

 

نمیشه باورم که وقت رفتنه

تمومه این سفر بارِش، رو شونه ی منه

کجا داری میری

چرا منو نمی بری

حسین این دَم آخری

چقدر شبیه مادری

 

نفس میره پائین با گریه هام میاد

از توی قتله گاه، گوش کن صدا بابام میاد

عمه بذار برم

داره می لرزه پیکرم

عمو تنها تو میدونه

برم بیارمش حرم

 

زندگی بی عمو، نمیشه باورم

بدون که می میرم عمه، تو غارت حرم

زنده بمونمو یکی بگه گلِ سرم

یکی میون غافله بگه وای علی اصغرم

 

عمه بذار برم، نزدیکه دیر بشه

من می میرم اگه، عمه اسیر بشه

ای وای اگه شما، برید همراه نیزه ها

باشه رو نیزه ها، سرها

بشه غارت معجرها

 

عمو من اومدم که یاورت بشم

بی شمشیر اومدم، تا سپرت بشم

خاکی شده موهات، چرا خونی شده لبات

عمو الهی کور بشم، کی زد نیزه به پهلوهات

 
..............................................
🔻بخش دوم: (زمینه/برادر محمدامین کمیجانی):

لاله ی یاســم در چمـن افتـاد
قاسمم زیر دست و پا جان داد
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

صورتش خونین سینه اش پامال
مـرغ روحش زد روی دستـم بال
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

از حــرم رو در قتلگـــه کـــردم
قاسمم جان داد من نگه کردم
ای بنی هاشم                              کشته شد قاسم

ناله اش بـر قلبـم شرر می زد
با لب عطشان بال و پر می زد
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

دسته گل های سرخ زهرایی
قاسمم گردیــده تماشــایی
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

در بغـل باغ یاسمـن دارم
یک گل پرپر از حسن دارم
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

بی زره سربــاز شهیــد من
هم شهید من، هم امید من
ای بنی هاشم                             کشته شد قاسم

شاعر: استاد حاج غلامرضا سازگار


..............................................

🔻بخش سوم: (واحد سنگین/برادر محمدامین کمیجانی):

واسه من سینه زنی عبادته   روضه اومدن برام سعادته

هر کسی یه آرزو داره منم   آرزوم زیارت و شهادته…
دنیا بی تو واسه من یه زندونه

وجودت برکت زندگیمونه

من آقا مثل تو یاری ندارم

ولی نوکرای تو فراوونه…


"یاحسین یاحسین کربلا"

🔹🔹🔹
شبایی که غم داره این دل من    روی تربت آقا سر میزارم

میام آقا روضه هاتون میشینم     من به جز این خیمه جایی ندارم
کربلا تموم حاجت منه

اولین خواهش یک سینه زنه

آخرین آرزوی سینه زنا

شهادت مثل شه بی کفنه…

"یاحسین یاحسین کربلا"
 شاعر: مهدی ندرخانی

 

..............................................

🔻بخش چهارم: (واحد تند/برادر محمدامین کمیجانی):

 

در سینه ام ولای شما موج میزند

شوق حریم کرب و بلا موج میزند

هرجا که نام پاک شما برده می شود

عشق و صفا و مهر و وفا موج میزند

اینجا نشسته ایم و به امید یک نگاه

اینجا که ازدحام گدا موج میزند

وقتی به یاد علقمه ات خیس می شویم

 دریا ز دیده ی تر ما موج میزند

روضه نشین هیئت سالار زینبیم

تا ذکر سید الشهدا موج میزند

عمریست همنشین غمم شاد کن مرا

ویرانمو خراب، تو آباد کن مرا

در گوشه ی فراق ببین حبس میکشم

برگردو با وصال خود آزاد کن مرا

تا حاجتم روا شود و لایقت شوم

امشب دخیل پنجره فولاد کن مرا

خواهی اگر که منصب سلطانیم دهی

از خادمان صحن گوهرشاد کن مرا

شاعر : محمدحسن بیات لو

 

..............................................

🔻بخش پنجم: (شور/کربلایی محمدرضا عربی):

 

دوباره عزادارت هستم، ممنونم از این آهی که دادی
لباس شهنشاهیمه این پیرهن سیاهی که دادی
حسین، حسین، حسین
صاحب کرم، ببین زدم باز به راه جاده، میخوام بگم با تو صاف و ساده
بزار که من اربعین امسال، بیام به پابوس، پایِ پیاده
همه کربلا رفتند، من شدم سرافکنده
هر دفعه بهم گفتی، باشه سال آینده
از زیارت ششگوشه، دلمو نکن محرم
یا سیدنا العطشان، یا سیدنا المظلوم
🔹🔹🔹
صدای منو میشناسی تو، منی که تو روضهات گریونم
خدا نیاره روزی رو که، از تو آقا رو برگردونم
حسین، حسین، حسین
ارباب من، دوری از تو برام عذابه، یار تو بودن، یه حس نابه
هر کی حسینی و زینبیه، اهل عفاف و اهل حجابه
به کرم تو هستیم، اهل روضه و منبر
اهل امر به معروف، اهل نهی از منکر
میونِ غم و قصه، با تو میشه دل آروم
یا سیدنا العطشان، یا سیدنا المظلوم
🔹🔹🔹
با نام خمینی میشناسن، انقلاب ما رو تو دنیا
با عنایت آقام اباالفضل، پاینده میمونه رهبر ما
حسین، حسین، حسین
ای مقتدا، ماییم جوونای انقلابی ، به پای تو خون میدیم حسابی
شبیه چمران و باکری و شبیه نصر و ابوترابی
برای خودت خواستی، دلای جهادی رو
عبدالله والی و ابراهیم هادی رو
با نور شهیدامون، شده راه حق معلوم
یا سیدنا العطشان، یا سیدنا المظلوم
🔹🔹🔹
میرسی به فریاد عالم، کشتی نجاتی و ما غرقیم
مقابل ظلم سَر، خَم نکردیم، یه تنه مقابلِ غرب و شرقیم
حسین، حسین، حسین
آقای من، اگر چه خیلی صبور شیعه، رسیده وقتِ حضور شیعه
ایشاالله با دستِ علی اصغر، واشه گرههای کور شیعه
با نغمه یا حیدر، میشه دل ما آباد
سوریه و بحرین و یمن و عراق آزاد
فتنة سعودی رو در میاریم از ریشه
میرسه امامِ عصر، دنیا علوی میشه
العجل امام عصر، العجل امام عصر

۹۵/۰۷/۱۶
هیئت جوادالائمه (ع) شهرستان کمیجان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی