نورالهدی

تصویر واقعه حمله به حسینیه بقیه الله در نیجریه


"بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار حادثه ی خونبار کشور نیجریه یعنی کشتار وحشیانه ی شیعیان مظلوم آن کشور ، نه تنها احساسات انسانی ما شیعیان را ، بلکه عواطف تمامی آزدگان جهان ، مسلمان و غیر مسلمان را جریحه دار کرد و داغی تازه را بر دل شیعیان جهان اسلام نهاد .
امروز فریاد بر می آوریم که با کدامین منطق می توان شاهد چنین ظلم و جنایت وحشیانه ای بود ، اما فریاد نزد ؟
اصل اسلامی و انسانی «کونوا للظالم خصما وللمظلوم عونا» در شرایط کنونی همگان را به دفاع از حقوق شیعیان مظلوم در قاره ی آفریقا و خصوصا در کشور نیجریه فرا می خواند.
سوال اینجاست که کدامین دست های خون آلود در پشت این جنایتها و آدم کشی ها نهفته است و به راستی چه کسانی از کشتار وحشیانه ی شیعیان جهان سود خواهند برد ؟
در کدامین منطق ، کشتار وحشیانه ی مردم کشوری بدست نیروهای نظامی خود آن کشور ، می گنجد ؟ 
نفرین بر آن ارتشی که به بهانه های دورغین به خانه و حسینیه ی شیخ ابراهیم زاکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه یورش می برد و تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی پناه نیجری را به خاک و خون می کشد . مگر جز این است که نیروی نظامی هر کشوری مسئول تامین امنیت مردم آن کشور است . پس حقیقتا نفرین بر چنین ارتشی که قاتل مردم کشور خودش می باشد .
به راستی چه ارتباطی بین این کشتار وحشیانه و راهپیمایی عظیم مسلمانان نیجریه در اربعین حسینی امسال وجود دارد ؟
با کمی دقت دست های کثیف شیطان بزرگ و سگ پاسبان آن اسرائیل کودک کش و وهابیت کافر ، تحت حمایت های رژیم مظلوم کش آل سعود ، عیان خواهد بود . ائتلاف کثیفی که مطمئنا توهم مقابله با گسترش جریان مقاومت و بیداری اسلامی در قاره آفریقا را در مخیله ی شیطانی خود می پروراند ولی غافل از آنکه هیچگاه به مقصود نخواهد رسید . چرا که رهپویان مسیر حق تشیع در هر جایی از جهان برای قرار گرفتن در جایگاه عزت و سعادت ، حاضر به پرداخت هر هزینه ای هستند حتی اگر کمترین آن بذل جان باشد .
حال در چنین شرایطی به حکم دین مبین اسلام و فرهنگ انسانی ، وظیفه ی خود می دانیم سکوت نکرده و فریاد انزجار خود را به گوش همگان برسانیم و ضمن محکومیت این جنایت برنامه ریزی شده ، از تمامی مسلمانان جهان و نهادهای بین المللی مستقل ، خصوصا دولت محترم جمهوری اسلامی ایران خواستاریم : برای تضمین امنیت شیعیان کشور نیجریه و احترام به حقوق آنها ، روشن نمودن سرنوشت رهبر جنبش اسلامی نیجریه آقای شیخ ابراهیم زکزاکی و تأمین امنیت ایشان و در آخر شناسایی عاملان این جنایت و مجازات آنان ، دولت کشور نیجریه را تحت فشار قرار دهند ."

 هیئت جوادالائمه (ع) شهرستان کمیجان
29/9/1394

۹۴/۰۹/۲۹
هیئت جوادالائمه (ع) شهرستان کمیجان

نظرات  (۱)

دشمنان اسلام همیشه در طول تاریخ در مقابل توسعه و رشد اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) مقاومت کرده و از هر طریقی حتی خشن ترین برخوردها مضایقه نکرده و به دنبال توقف کردن توسعه اسلام بوده و هستند.
جنایاتی که گروه تروریستی بوکوحرام طی سالهای اخیر در نیجریه انجام داده و حتی در یک مرحله 300 نفر از دختران مسلمان را به جرم تحصیل ربوده بود نشان از عدم مبارزه جدی ارتش کشور نیجریه با این گروه های تکفیری تروریستی می باشد و در طرف مقابل با شیعیان پاک و مظلوم با بهانه های واهی چنین برخوردی را می نماید که به قول آن بانوی سالخورده عرب که از بد رفتاری های فرزند جاهل و شرورش رنج میبرد گفت (( اسد علیّ و فی الحرب نعامة: در مقابل مادر پیرش شیر است و در جنگ ها شتر مرغ)) در پایان امیدوارم مسلمانان جهان به خصوص شیعیان با استقامت، وحدت اسلامی و تقویت خط مقاومت جلوی استکبار جهانی ایستادگی و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی