نورالهدی

به نام خدا

اَلسَّلٰامُ عَلَیْکَ یٰا اَبٰا عَبْدِ اللهِ ، وَعَلَى الْاَرْوٰاحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنٰائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهٰارُ ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیٰارَتِکُمْ ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ ، وَعَلٰى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ ، وَعَلىٰ اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ، وَعَلىٰ اَصْحٰابِ الْحُسَیْن .

شاید بتوان تشکیل "محفل عاشقان مهدی (عج)" در سال های 85 و 86 را شروع فعالیت های فرهنگی ، مذهبی توسط برخی نوجوانان آن زمان و جوانان امروز شهر کمیجان دانست . محفل عاشقان مهدی که به همت نوجوانان آن روز تشکیل شده بود ، فعالیت خود را در محل ستاد نماز جمعه شهرستان کمیجان ، به صورت جلسات هفتگی آغاز نمود و از همان ابتدا به دلیل وجود خلأی محسوس در برگزاری فعالیت های فرهنگی و مذهبی شایسته در سطح شهر کمیجان ، فعالیت هایی که نوجوانان و جوانان پایه ی اصلی آن باشند ، با استقبال نسبی نوجوانان و جوانان جامعه آن روز روبرو گشت . پس از برگزاری چندین محفل ، نظر بر آن شد تا مکان برگزاری محافل عاشقان مهدی تغییر نماید و این بار برگزاری جلسات به محل مرکز فرهنگی شهدای فکه انتقال یافت .
استقبال به نسبت شایسته ی نوجوانان و جوانان از محافل عاشقان مهدی (عج) ، جوانان فعال در عرصه فرهنگی شهر را بر آن داشت تا با تاسیس هیئت جوادالائمه (ع) قدم در عرصه هیئت داری و برگزاری محافل تحت لوای یک هیئت فرهنگی ، مذهبی نهند . هیئتی که شاید بتوان مهمترین ویژگی آن را ، اداره ی هیئت توسط جوانان و نوجوانان دانست که همین ویژگی آن را از سایر هیئت های سطح شهر جدا می ساخت .
همزمان با تاسیس و ثبت قانونی هیئت جوادالائمه (ع) ، مکان برگزاری محافل هیئت نیز تغییر یافت و این بار مجموعه ای از جوانان فعال فرهنگی تحت عنوان هیئت جوادالائمه (ع) میهمان مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شدند که در بین مردم شهر کمیجان به " مسجد قدیمی " یا " مسجد کوچک " شهرت داشت .
از آن زمان تا به امروز مسجد قدیمی موسی بن جعفر (ع) ، محل برگزاری تمامی جلسات هفتگی هیئت جوادالائمه (ع) انتخاب شده و هنوز هم این جلسات پیگیری می گردد . سایر محافل که از گسترگی خاص خود برخوردار است نظیر مراسمات مربوط به شب های دهه ی اول ماه محرم و همچنین ایام فاطمیه یا با همکاری سایر مساجد و یا در مکان های عمومی که از وسعت مناسبی جهت برگزاری مراسمات این هیئت را داشته اند ، برگزار گردیده است . امروز مفتخریم که اعلام داریم ؛ هیئت جوادالائمه (ع) با توکل بخدا و زیر سایه توجهات اهل بیت علیهم السلام و در کنار فعالیت خالصانه ی جوانان عزیز و گمنام این هیئت ، پرچم هیئتی انقلابی را به دوش گرفته و با شعار " هیئت انقلابی " که مورد مطالبه ی مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) نیز می باشد ، به فعالیت های فرهنگی ، مذهبی در سطح شهر کمیجان اقدام می نماید .

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً